Indmeldelse

Indmeldelse (se nedenfor)

Når du melder dig ind i IF Bytoften, sørger vi for at du er tilknyttet det korrekte hold (efter køn og alder). Er man ikke registreret som medlem (indmeldt), er det ikke muligt at blive tilknyttet et holdkort, og man kan derved ikke spille kampe.

Betaling/kontingent

Første gang du skal betale kontingent, modtager du en mail med et betalingslink. Når du betaler tilmeldes dit betalingskort samtidig automatisk en abonnementsordning. Dette betyder, at kontingentet fremover automatisk trækkes på dit betalingskort 2 gange årligt. Du modtager nogle dage før trækningen en mail med info. Det er dit eget ansvar at klubben har din korrekte mailadresse. Du kan til enhver tid ændre dit betalingskort via "Mit DBU".

Tal altid med en årgangsansvarlig fra årgangen inden indmeldelse !!!