Velkommen til Massør Nord

image Massør Nord
22. august 2018 kl. 20:31
Velkommen til Massør nord

Vi kan nu byde velkommen til en ny sponsor.

Massør Nord ved Michel, træder ind i vores gode netværk af sponsorer.

Michel har indgået en aftale om behandlinger ved vores 1 senior og Kvindesenior.

Michel er til daglig ansat i beredskabet og har igennem sin uddannelse som massør og sit job den rette viden om sport og skader, Michel har selv været aktiv inden for kampsport mm.

Massør Nord ligger 10 min fra vores klub og man kan besøge hjemmesiden.

Massør Nord står for Recovery, performance, Coaching, skadeterapi og sportsmassage så din krop kan klare mere.

Michel tilbyder en god medlemspris for behandling på kr. 250 for en halv time og 400 for en time.

Herfra skal der lyde et stort velkommen til Michel og vi glæder os til at sammen kunne styrke det sportslige i klubben.